Communication Projects

 

‘ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ’_11 8 80 

Το project ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ αφορούσε το σχεδιασμό δημιουργικού μηνύματος σε brief που δόθηκε από τη διαφημιστική εταιρία POLLEN για το προϊόν-υπηρεσία 11 8 80. Εκπονήθηκε ομαδικά, σαν προσομοίωση της επαγγελματικής διαδικασίας που ακολουθείται από τα τμήματα δημιουργικού των διαφημιστικών εταιριών και παρουσιάστηκε στους Art Director της Pollen, από τους οποίους και αξιολογήθηκε. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος και της εργασίας διδαχθήκαμε και γνωρίσαμε σε πρακτικό επίπεδο έννοιες και εργαλεία όπως:

  • Δημιουργικότητα και κατηγορίες δημιουργικών έργων
  • Brainstorming και Στρατηγική Ανάπτυξη Δημιουργικής Ιδέας
  • AD Brief
  • ADs Collections
  • Visualisation-Visualisation Alphabet
  • Good Design Principles
  • Storyboarding
  • Web banners
  • Unilever’s 10 Principles
COMIC for APIVITA’s EXPERIENCE STORE:  ‘Μια κυψέλη στο κέντρο της Αθήνας’

Ίσως ένα από τα πιο δημιουργικά Project με τα οποία έχω καταπιαστεί καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών μου. Αφορούσε τη δημιουργία ενός comic μέσα από το οποίο θα αναδεικνύονταν οι αξίες και τα χαρακτηριστικά της εταιρίας Apivita. Ωστόσο, οι οδηγίες ζητούσαν από εμάς τους ίδιους τους φοιτητές να πρωταγωνιστήσουμε στο storyboarding του comic. Η συνάδελφός μου κι εγώ, καταλήξαμε σχεδόν αμέσως στο να ασχοληθούμε με το κατάστημα της Apivita, στο Κολωνάκι, ‘The APIVITA Experience Store’. Τι θα γινόταν όμως αν αντί για εμάς τις ίδιες πρωταγωνιστούσαν δυο μικρές μέλισσες? “Μα πώς δηλαδή?”, ρωτούσε μέσα στο κεφάλι μας μια λογική φωνή. Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία (φωτογραφία, editing) και με πολλές δόσεις φαντασίας αποτυπώσαμε την ιστορία δύο μελισσών που, περιπλανώμενες στο κέντρο της Αθήνας, έχασαν το δρόμο τους και βρέθηκαν μπροστά από το κατάστημα της APIVITA. Οι μυρωδιές που αναδύονταν τους κέντρισαν το ενδιαφέρον να το εξερευνήσουν και στο τέλος να ανακαλύψουν πως το κτίριο της APIVITA ήταν φτιαγμένο σαν το σπίτι τους!

STORYTELLING & STORYBOARDING DEVELOPMENT for APIVITA

Στα πλαίσια ανάπτυξης δεξιοτήτων που χρησιμεύουν στην εταιρική επικοινωνία, ασχοληθήκαμε, αυτή τη φορά ατομικά, με την αφήγηση ιστοριών. Έχοντας μελετήσει τις διάφορες εκδοχές για την ιστορία της εταιρίας APIVITA και βασιζόμενοι στα δεδομένα που γνωρίζουμε (ιδρυτές, προέλευση εταιρίας, αξίες κλπ), μας ζητήθηκε να αναπτύξουμε τη δική μας ιστορία, αλλά εντάσσοντας τα προσωπικά μας, δημιουργικά στοιχεία, με σκοπό να μετατρέψουμε την ιστορία της εταιρίας σε έναν γοητευτικό μύθο. Προκειμένου ωστόσο επιτύχουμε τον παραπάνω στόχο, προηγουμένως μελετήσαμε ένα εύρος μοντέλων, τα οποία χρησιμοποιήσαμε για τη δομή της ιστορίας μας. Ενδεικτικά:

  • Αρχές δομής μιας ιστορίας (ισορροπία > ανατροπή > λύση), Tzventan Todorov,
  • Τυπολογία χαρακτήρων (ήρωες, μέντορες, δαίμονες, σύμμαχοι κλπ), Vogler
  • Μοντέλο 12 αρχέτυπων, Jon Howard-Spink
EVENT PLAN for AUEB’s REBRANDING STRATEGY

Το συγκεκριμένο Project εκπονήθηκε  σε ομάδες των δύο ατόμων (ως συνέχεια προηγούμενης εργασίας σχετικά με τον ανασχεδιασμό του CVIS του ΟΠΑ). Αφορούσε τη διοργάνωση επετειακής εκδήλωσης για τον εορτασμό των 100 χρόνων λειτουργίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με σκοπό την ενδυνάμωση της εικόνας και την προβολή της Νέας Εταιρικής του Ταυτότητας.

Αναλυτικότερα:

  • Ορισμός των στόχων που θέλουμε να επιτύχουμε, των κοινών στα οποία απευθυνόμαστε και των κριτηρίων αξιολόγησης των αποτελεσμάτων
  • Σχεδιασμός concept της εκδήλωσης με αναλυτικό πλάνο ενεργειών (διακόσμηση, καλεσμένοι, προετοιμασία κλπ)
  • Ανθρώπινοι Πόροι που θα εμπλακούν
  • Χρονοδιάγραμμα και προϋπολογισμός
  • Ενέργειες δημοσιότητας (Δελτίο Tύπου, social media)

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s